Wednesday, August 29, 2012

АНД НӨХРИЙН ТУСЛАЛЦАА

Хvндхэн осолдсоны дараагаар би нуруу нугасны хугаралттайгаар хагас жил орчим эмнэлэгт хэвтээд, дараа нь дахиж нэр cap гэртээ байсан юм.Эхнэрийнхээ тусламжтайгаар заримдаа босч, ихээхэн хvч зарцуулан бие засах өрөө рvv хvрдэг болов. Бэлхvvсний хавьд өвдөлт хvчтэй байсны сацуу хөл минь мэдээгvй мэт болсон байлаа. Тэд маань бараг юу ч мэдрэхгvй байсан юм. Эхнэр Маринка маань надтай нэлээн зовсон ч гэлээ шvд зуун арчлахаа vргэлжлvvлж байлаа. Гэвч юм бvхэнд эцэс хязгаар гэж байдаг хойно тэр маань ч туйлдаж орхив. Нvдэн доогуур нь хөх туяа татсаны дээр vрчлээтэв. Уур уцаартай болж, юм юманд асч гарна. Өчvvхэн төдий зvйл тvvнийг уурлуулдаг боллоо. Хэрэг учир юунд байгааг төдөлгvй би ойлгосон юм. Аргагvй шvv дээ. Тэр маань секс хийлгvй хагас жил гарантай болсон байна шvv дээ. Сvvлийн vед би гэртээ хэвтэнгээ эрхтэнээ хөхvvлэх болов. Гэвч тvvний минь зvтгэл талаар болсон юм.Тэр маань над шиг босолгvй хэвтсээр байв. Ийм бvтэлгvй оролдлогыг тэрээр хэд хэдэн удаа хийсний дараа дуугаа хурааж, зөвхөн таван настай хvvтэйгээ харьцах боллоо. Би тvvнийгээ маш сайн ойлгож байлаа. Би болоод миний эрхтэнээс ямар ч ашиг тус гарахгvй юм чинь. Харин эмэгтэй хvнийг бол байнга хангаж байх учиртай юм. Эцэст нь би тэсэлгvй найз руугаа утасдав.- Сайн уу, Миша? Чи манайд долоо хоног, vгvй ядаж тав хоногоор ирэх боломж байна уу?- Юу болоов?- Мишь, утсаар ярьж болохгvй асуудал гараад аа. Уулзахаараа хэлэмз. Мишка хоёр долоо хоногийн дараа. Манайд ирэв.

- За, анд минь. Яриад бай даа. Юу болов? гэж Миша хэллээ.Би тvvнд манай гэрт бий болсон асуудлыг ярьж гарав.- Миний мэдэж байгаагаар тэр чамд таалагддаг. Чи ч тvvнд зvгээргvй. Чиний зорилго бол намайг ор хөнжлийн явдалд орлон долоо хоногийн турш Маринатай унтаж хэвтэх ёстой. Гэхдээ хэрэв чи зөвшөөрвел шvv дээ. Тэр секс эмчилгээний дараа тайвширч юуны магад.- За. Ажил хэрэг ч ундрах нь дээ. За яахав. Аяганы хариу өдөртөө, агтны хариу жилдээ гэдэг дээ. Би зөвшөөрч байна. Тэгээд ч Мариночка vнэндээ надад таалагддаг юм. Тийм гоё бөгс хэнд ч таалагдана шvv дээ. Эр болгон л тvvнд юмаа шургуулахыг бодно байх.Энд би ямар өрний тухай яриад байгааг тайлбарлах хэ¬рэгтэй болов уу. Хоёр жилийн өмнө Мишка над руу утасдаад гэртээ ирэхийг урьсан билээ. Би амралтаа авсан байсан учраас машиндаа суугаад хоёр цагийн дараа тэднийд давхиад очсон юм. Би тэр vед мөн л хэ-рэг явдал юунд байгааг асуусан.- Чи санаж байна уу? Төрснийхөө дараа Люда нэлээн таргалсан шvv дээ. Бид хааяахан л секс хийдэг. Тэр хамаг анхаарлаа хvvхэддээ зориулах болсон. Жилийн өмнө тvvний дотор ямар нэг өөрчлөлт гарч эхэлсэн. Тэр гэнэт л өөртөө анхаарал тавьж, фитнесээр хичээллэн, усан санд явж, сагс тоглох болов. Хагас жилийн дотор тэр танигдахын аргагvй өөрчлөгдсөн. Тэр бараг хоёр дахин турсан. Уян налархай, гоолиг хөдөлгөөнтэй болсон юм. Чи өөрөө өнөөдөр харсан биз дээ? Гэвч энэ нь гол биш. Хамгийн гол нь тэрээр их маягтай болсон. Баруун солгойгvй аальгvйтэн, бvр өөрийгөө оролдохыг зөвшөөрөх болсон гээч. Найр хурим болвол бөгс, цээжээ илэхийг таашаана. Ялангуяа бvжиглэх vедээ. Эрчvvдийн өмнө бөгсөө хөдөлгөн аазгайг нь хvргэнэ. Эсвэл тамхи татна гэж тэднийг дагаж гараад хэн нэгэнд нь наалдчихна.- Тэр чинь тамхи татдаггvй шvv дээ?!- Харин тийм ээ. Эрчvvд ийм байдалд зvгээр байхгvй шvv дээ. Бэлхvvсээр нь тэвэрч, гар нь бага багаар даварна.- Чи тvvнийг чиний араар тавьж байна гэж хардаж байна уу?- Хэн мэдэхэв дээ. Одоогоор vгvй гэж бодож байна. Гэхдээ л бvх юм тийшээгээ зvглээд байх шиг. Тийм учраас л би тvvнийг хэн нэгэнтэй завхайрснаас гэртээ хяналтын дор садарлахыг хvссэн юм. Мишка ч хэсэг дуугvй байсны эцэст надаас,- За, чи зөвшөөрч байна уу? хэмээн асуув.- Тэгье л дээ, хө. Хэн ийм амтат бялуунаас татгалзах билээ дээ гэж хэлэхдээ би эхнэрийнх нь урин дуудсан нvдний харцыг саналаа.Людмила надад таалагддаг байсан юм. Гоё хэлбэртэй хамар, дугариг хэлбэртэй босоо хөмсөг, гоё сайхан нvд. Би тvvнийг заримдаа магтан дуулдаг байснаас хэтрэхгvй харьцаатай байв. Найзынхаа эхнэрийг эзэмдэж болохгvй шvv дээ. Энэ бол хориотой. Тэр бол тvvний эмэгтэй. Чи тvvнтэй харьцахдаа бал бурманд нь согтдог ч гэлээ хориотой. Эс тэгвэл дэлхий ертөнц сvйрч орхино. Найз нөхөдгvй болно. Гэтэл энд ийм хэрэг болж байдаг. Найзынхаа эхнэрийг албан ёсны зөвшөөрөлтэйгээр эзэмдэх хэрэгтэй болов. Тэгээд ч найз маань vvнийг гуйж байдаг. Хэрэгтэй зvйлийг сайхантай нь гуйж байгаа хэрэг л дээ. Дэндvv сайхан зvйлийг шvv.- Бид vvнийг яаж хийх вэ? гэж би асуулаа.- Чи бараг хvч гаргахгvй л болов уу. Би өглөө нь ажилдаа явна. Би дөрвөн хичээлтэй. Гурав хvртэл би хичээл дээрээ байна. Та хоёрт хангалттай цаг хугацаа байх болно. Людка чамайг бараг л өөрөө сонирхож эхлэх болов уу.Өглөө нь сэрээд би нvvр, Гараа угаагаад гал тогоо руу ороод. Людка пийшингийн дэргэд зогсоод ямар нэг хоол бэлдэж байлаа. Vvнд ямар нэг онц гойд юм байсангvй. Гэвч тэрээр яаж хувцасласан бай-сан гээч. Vгvй ээ, тэр нvцгэн байсангvй. Өмд, цамц өмссөн байв. Залуухан гоолиг биетэй эмэгтэй vсээ толгой дээрээ овоолоод сайхан гэгч нь инээмсэглэж харагдлаа. Тэр гоё сайхан амаа vл ялиг нээн:- Сайн уу гэж хэлэхдээ намайг орж ирсэнд баярласан шинж ажиглагдав.- Сайн хэмээн би хариулав. Тэрээр хагас гэрэлтдэг даавуугаар хийсэн өмд өмсч, тэр нь тvvний гоё сайхан хөл, урин дуудсан өгзөгийг нь илэрхийлэх маягтай барьсан байлаа. Хойноос нь ажиглавал бэлхvvсний орчимд дотоожны цагаан имжээр нэвт гэрэлтэж харагдав.Тэдний эргэн тойронд өгзөг нь ягааран туяарч байсан юм. Людка над руу эргэх тоолонд урд хэсгээр нь мөн л дотоожны дотор гижигдсэн имжээр харагдсан билээ. Дээгvvрээ тэрээр тийм урт биш даавуун цамц өмссөн байлаа. Мөн л цагаан өнгөтэй, хагас гэрэлтсэн тэр цамцны цаанаас цагаан өнгийн хөхний даруулга нэвт гэрэлтэж байсан юм.Дээд гурван товч нь задгай орхигдсон тул доод хэсгээр нь даруулганы хумиас, хөхний аяга цухуйж байв. Тvvний хоёр хөх тэр дотор дэндvv давчдаж байсан нь дамжиггvй. Ер нь сайхан дvр төрх харагдаж байлаа. Ийм байдалтайгаар охид бvсгvйчvvд vдшийн цагаар цэцэрлэгт хvрээлэн юм уу, голын эрэг хавиар очиж зугаалдаг болохоос биш өглөөний цай бэлтгэж зогсдоггvй л болов уу. Ингэхдээ Людочка хоол бэлтгэхээсээ илvv урин дуудсан байрлалыг эзлэх гэж хичээж байгаа нь надад мэдрэгдсэн юм. За яахав. Тvvний оролдлого амжилттай болов. Залуухан эр болгон хэзээд бэлэн явдаг шvv дээ. Тэр тусмаа өглөөний цагаар бэлгийн даавар нvх сvв болгоноор гадагш тэмvvлж байхад сэрэл улам ихэсдэг билээ. Гэтэл энд ийм сайхан кино vзvvлж байдаг. Минут ч өнгөрөөгvй байхад би Людочкагийн араас дөхөж очоод:- Чиний өгзөг ямар сайхан, дур хөдөлгөм юм бэ?! Гараараа тэмтэрч vзэхгvй бол болохгvй нь гэж хэлэнгээ гарыг нь ташаанаас нь холдуулан өгзөг дээр нь тавив. Люда хөшихдөө салатаа хутгахаа больсон ч гэлээ миний гарыг авсангvй. Харин ч өдсөн хоолойгоор, - Өнөөдөр миний зөвхөн бөгс л сайхан харагдаж байна уу? гэж аальгvйтэв. Миний гар тvvний ташаанаас дээш гулган хөхөнд нь ойртож байлаа. Люда мөн л миний гарыг зогсоосонгvй. Хариуд нь би:- Зөвхөн бөгс ч биш. Чи гоё сайхан хөл, дур булаам хөх, гуалиг биетэй гэж хэлэх завсарт алганууд минь хөхийг нь илж таалж байлаа. Удалгvй гар минь тvvний гэдсийг илэн доош гулсаад нэг нь хvйсний орчимд саатсан бол нөгөөх нь өмдний тэлээнийх нь цаагуур шургаж оров. Люда ч гэдсээ цааш татан, миний гарын хөдөлгөөнд зай тавьж өглөө. Хуруунууд минь vтрээнийх нь торгомсог vс, чийг даасан бэлгийн уруулд нь шvргэж мэдрэв.- Чи өнөөдөр их гялалзуур байх чинь, хөөе. Аль хэдийн дотоож руу шулгалж орхилоо шvv.- Чи vvнийг хvсэхгvй байна гэж vv?! Тэгвэл би гараа авлаа.- Хvсч байна аа. Цааш нь vргэлжлvvл. Би vvнийг аль эртнээс хvсч байсан юм.- Хэнийг? Намайг уу?- Бvгдийг нь. Чамайг ч бас. Чамайг ирэхэд би сургуулийн охин шиг баярласан. Би шөнөжингөө чиний тэвэрч байна гэж төсөөлсөн. Нойр хvрсэнгvй. Өглөө чиний сэрэхийг хvлээж ядсан.Би тvvнийг өөр рvvгээ харуулаад уруулыг нь шуналтай озов. Хэсэг хугацаанд бид vнсэлцэн, нэг нэгнийхээ чанга тэврэлтэнд өлгийдлөө. Бидний хувцас хагас тайлагдсан байв. Vнсэлцэх хоорондуур Люда:- Бид энэ гал тогоонд юугаа хийгээд байна вэ? Орондоо оръё гэж урин дуудав.Унтлагын өрөөнд ороод би тvvний ташаанаас өмд, дотоожийг нь шувтлахыг оролдсон ч амжилт олсонгvй. Маш бариу өмд өмссөн байснаас тэр болов уу.- Хvлээ, би өөрөө гэх Людочкагийн хоолойг би сонсов. Тэр өмдөө тайлах хооронд би ч өмд, дотоожоо тайлж шидэв. Болдоггvй бор маань ч сум шиг дээш гозойлоо. Чармай нvцгэн бид тэврэлдсэн хэвээр орон дээр унав. Бид хэтэрхий сэрж догдолсон тул би илvv дутуу хөдөлгөөн хийлгvйгээр сурамгай нь аргагvй тvvний дээр гарч мордтол тэр миний бяцхан жаалыг өөрийн vvр рvv орууллаа. Тэр бол бидний анхны секс байсан ч бvх зvйл хөнгөн шаламгай болж өнгөрсөн. Хэсэг амраад бид дахин загас наадуулав. Vvний дараа л хоол хийхээр гал тогоог зорьсон билээ. Люська ч биед эвтэйхэн богино халаат өмссөн юм.Өдрийн хоолны дараа Мишка давхиж ирсэн бөгөөд би тvvн рvv ирмээд эрхий хуруугаа гозойлгосон юм. Маргааш нь бvх юм давтагдав. Vгvй ээ, vргэлжилсэн гэвэл дээр байх. Ийм байдалтайгаар бид долоо хоног хамт амьдарсан билээ. Өдөр нь Любаг би цохиод, шөнө нь Мишка ноолж байлаа. Бvсгvй ч баяр цэнгэлээсээ болоод аз жаргалаар бялхан байв.Намайг гэртээ хариад нэг cap болсны дараа Мишка утасдаж талархал илэрхийлээд Людаг бага зэрэг тайвширсан хэмээв. Би ч дахиад хэрэг болвол очиход бэлэн гэдгээ ярьсан юм. Тэгвэл одоо Мишка бараг тийм vvрэг даалгавартайгаар над дээр ирдэг байна шvv. Хэдийгээр би орноосоо босолгvй, өрөөн дотроос гадуур юу болж байгааг харах боломжгvй байсан ч гэрт зочин ирснээс хойш Мариночка илтэд сэргэсэн нь ажиглагдав.Би тэднийг гал тогоонд vнсэлцсэн байх гэж бодож байна. Би vvнд их баярлаж байлаа. Мариночка ч огцом өөрчлөгдөв. Би тvvнийг ийм аз жаргалтай, чанга чанга инээж буйг нь ойрдоо хараагvй билээ. Бvх юм сайн сайхан эргэж байлаа.Орой биднийг амарцгаах гэж байтал бага зэрэг саатал гарсан юм. Марина Мишкагийн орыг зочны өрөөний булангийн диван дээр засч өгсөн тул тэрбээр ном сугавчлаад амрахаар явав. Марина ч над дээр ирэн унтахаар зэхэж эхэллээ. Гэтэл би тvvнд хандан:- Марина, чи Миша дээр оч доо гэв.- Яах гэж? хэмээн тэрээр гайхан асуулаа.- Тэр бидэнд туслахаар ирсэн юм. Тэр тvр зуур намайг орлоно. Бидний оронд. Чамтай хамт.- Чи арай ч дээ. Бvр галзуурчихлаа юу?!- Марин, чи битгий хашгир л даа. Чи минь төмөр хvн биш шvv дээ. Чи аль эртнээс л хvсч байгаа шvv дээ. Намайг ч гэсэн сэргээхийг оролдож байгаа. Харин тэр маань босдоггvй. Vvнийг хараад чамайг уурлаж буйг би мэдэж байна шvv дээ. Яв даа. Чамд хэрэгтэй. Миша ч хvлээж байгаа. Би тvvн рvv утасдтал тэр ирсэн юм. Vvний тулд. Яв.- Юу гэнэ ээ? Тэр ирээд чиний эхнэрийг эзэмдэхийн төлөө чи тvvнтэй ярьсан болж таарч байна уу? Чиний тал биеийг уу? Чи ч зvгээр нэг тахир дутуу амьтан бус, харин ч өөдгvй амьтан юм даа.- Тvvнийг ирэхэд чи баярласан шvv дээ.- Тийм ээ, баярласан гэж Марина vл сонсогдом хэлээд -Гэхдээ л энэ чинь тэнэг хэрэг хэмээв.- Та нар vнсэлцсэн шvv дээ!- Чи vvнийг яаж мэдэв? гээд тэрээр тvгдрэв.Би Мишкаг дуудтал тэр хаалгаар шагайлаа. Би тvvнд:- Миш. Маринаг аваад яв. Тэр өөрөө айгаад байх шиг байна. Тvvний гараас нь хөтлөөд өөр дээрээ аваач хэмээлээ.Мишка Марина руу очоод гараа сунгатал цаадах нь гараа сарвайн:- За яахав, Витечка. Чи битгий гомдоорой. Би чанга орь дуу тавих болно шvv. Чи өөрөө л vvнийг хvссэн гэв.Тэр шийдвэрээ гаргажээ. Тэрээр над руу эргэж хараад инээмсэглэн:- Баяртай гэхдээ Мишкаг унтлагын өрөөнөөс тvлхэж гаргав.Тэдний ард хаалга хаагдангуут би дэргэдэх шvvгээн дээр хэвтэж байсан ноутбукны дэлгэцийг нээв.Мишкаг ирэхээс өмнө миний нэг танил маань зочны өрөөнд микрофонтой веб камер суурилуулж өгсөн билээ. Тvvний холбоос утсыг нь ноутбуканд холбосон юм. Бид камерыг диваны ойр орчмыг авахаар тохируулсан байв. Тийм учраас би одоо өрөөнд юу болж байгааг бvхэлд нь харах боломжтой байлаа. Буйдан дээр гэрэл асч байв. Бvх юм сайхан гэрэлтэж байсан юм. Тэд орж vvдээ хаагаад шууд л тэврэлдээд авч билээ. Муухай хогнууд шvv. Миний дэргэд болохоор гэмгvй царайлцгаагаад байсан биз дээ. Нэг л итгэлтэй vнсэлцэж байгаагаас харвал өдөр нь багагvй сургуулилсан бололтой. Энэ нь тэдний анхны vнсэлт биш байлаа. Миша тvvний нөмрөгийн бvчийг тайлангуут Марина мөрөө хөдөлгөөд тvvнийг доош унагав. Эхнэр минь хөхний даруулга, дотоожтойгоо хоцров. Амраг хоёр дахиад л vнсэлцэн тэврэлдлээ. Тэд нэлээн сэрж догдолсон тул аахилцгааж байлаа.- Чи гайхалтай гэх Мишкагийн хоолойг би сонсов.- Баярлалаа. Би vvнийг ямар их хvсч байв аа. Бvтэн өдөр шvv. Би чамайг маш их хvсч байсан. Чам дээр шөнө чимээгvйхэн хvрээд ирье гэж бодож байв.- Бvх юм амархан шийдэгдлээ шvv дээ. - Тийм ээ. Энэ нь миний бодож байснаас хавьгvй дээр юм. Нуугдаад байх зvйл алга. Гэхдээ нууцаар бол романтик л даа. Намайгаа vнсээч дээ. За, ийм байдаг байж. Миний өрөөнд тэд худлаа жvжиглэж байсан болж таарах нь. Vvний дараагаар хvvхнvvдэд итгээд vз л дээ. Тэд хэзээ vнэн сэтгэлээсээ, хэзээд нь жvжиглэж байгааг ойлгохгvй нь.Тэр хойгуур хөхний даруулга шалан дээр уналаа. Миний эхнэрийн хөх ил гарав. Хөндлөнгөөс тэд ийм сайхан харагддаг гэж төсөөлж байсангvй. Тийм амттайхан шvv. Мишка тэднийг vнсэж гарлаа. Эхнэр минь ёолж аахилан хойшоогоо байдгаар нь хотойв. Бурхан минь!Тэр минь ямар vзэсгэлэнтэй вэ! Ялангуяа өөр эрийн тэвэрт шvv. Би ямар сайхан эрдэнэсийг эзэгнэдэг болохоо сая л ухаарав. Мишагийн гар нурууг нь даган доош унаж, дотоожинд нь хvрээд аль болох доошлуулахыг хичээлээ. Эхнэрийн минь нvцгэн бөгс миний нvдэнд vзэгдэв. Унжсан дотоожтойгоо тэр ямар гоё харагдана вэ. Мишка ч хоёр өгзөгийг нь байдгаараа базалж эхэллээ. Дараа нь Марина Мишкагийн дотоожийг өөрийнхтэйгээ шувтлав. Тvvний эрхтэний хэмжээг би сайтар харж чадсангvй. Багцаалах л төдий байлаа. Тэдний гар могой адил нумралдан ойлгомжгvй хээ хуарыг vvсгэн байсан юм.Зvрх минь хvчтэй цохилон байлаа. Марина Мишаг ор руу аваачаад өөрөө хөлөө алцайлган дээш харж хэвтэв. Тэрээр тvгшсэн байдалтайгаар:- Нааш ир. Хурдал л даа. Чамайг би хvсч байна гэв. Миша тvvний дээрээс хэвтлээ. Тэр найзыгаа Мариночка руу чиглvvлэн доороос нь гараараа дэм vзvvлж буй нь харагдав.За, ингээд болдог юм байж. Хөндлөнгөөс энэ нь гоё харагддаг гэж хэзээ ч бодож байсангvй. Тvvний бөгс урагш, хойш хөдлөх хөдөлгөөн хийтэл Марина:- А-а А-ах. Ха-Аа гэх орь дуу тавив.Ороод явчихлаа хэмээн би бодов. Цааш нь яг л кинонд гардаг шиг. Тэр тvvнийг цохиод л, цаадах нь ахилаад л тvvний дор хавчигнаж гарсан юм. Мишкагийн гар ч зvгээр байсангvй. Надад бvх зvйл сайн харагдаж байв. Миний найз эхнэрийг минь эзэмдэж байхыг би хэвтээд л харж байсан юм. Миний зvрх хvчтэй цохилж байв. Цээж болон гэдэс дотор бvх юм галд авалцаж байлаа. Эхнэрийг минь эзэмдэж буйг харахад их догдолмоор санагдаж билээ. Тэр маань ч өөр эрд эмлvvлж байхдаа жинхэнэ таашаалыг хvртэн байсан юм. Энэ нь тvvний царайнаас илт байж билээ.Тэд ч эрээ цээрээ алдан байдгаараа орь дуун тавьж га¬рав. Аргагvй дээ. Энэ бол тvvний минь хагас жил гаруйн хугацаанд хийж буй анхны секс юм чинь. Эхнэрийн минь гаргаж буй орь дуу хаалганы завсраар сонсогдов. Миний дотор бvх юм галд авалцаж байлаа. Толгойд бөөн чимээ. Гэнэт би эрхтэн минь гантайсныг ойлгов. Гараа доошлуултал тийм ээ, сэрэл тачаал байна. Ура! Ослын дараа анх удаа. Би тvvнийг дахиж босохгvй гэж бодож байв.Би баярласандаа хашгирчихсангvй. Босч байна. Босч байна. Дахиад босч байна. Дэлгэцэн дээр загас наалдуулалт vргэлжилсээр. Би эрхтэндээ гар хангалга хийж байв. Би хөнжлөө тийрч хаяад өөрийн гантайсан илдийг бахархалтайгаар харлаа. Дэлгэцэн дээрх зураг, хаалганы цаанаас гарах чимээ дур сэрлийг улам нэмэгдvvлнэ. Төдөлгvй би дур тавьж, ёслолын буудлага хийсэн билээ. Гэдэс нэлэнхvйдээ салайгаар бvрхэгдсэн агаад тvvнийг би хамрын алчуураар арчиж цэвэрлээд секс шоуг vзэҗ дуусгалгvй унтаад өгөв,Шөнө дунд сэрээд би харанхуй дэлгэц харлаа. Гэрлээ унтраажээ. Төдөлгvй эргээд унтаад өгөв. Өглөө сэртэл нар мандсан байлаа. Ноутбvкээ асаав. Яг цагийг нь л олж шvv. Тэд дөнгөж сэрээд хэвтэнгээ биенээ илж байв. Дараа нь дахиад л загас наадуулсан. Энэ удаад оройныхоос илvv гөвөлцсөн шvv. Миний дур сэрэл дахиад л хvрч байна. Мишагийн бөгс эцсийн бvлэлтийг хийгээд хажуу тийш унахад Марина угаалгын өрөөг зорьсон юм. Тvvнийг гарч ирэхэд нь би дуусав. Орж ирэхэд нь би бэлэн байдалд орсоноо эрхтэнээ гайхуулав. Марина бараг орилох нь холгvй,- Хөөх, vнэн vv? Ёстой янзтай гэж хэлээд над руу дөхөж ирээд дээр мордов. Ийнхvv би удаан завсарласны эцэст эм хvний дотор бvлээнийг мэдэрсэн юм.- Чанга биш шvv гэж намайг хэлэхэд тэрээр,- Тийм ээ гэв. Тэрээр миний дээр хvчтэй vерэхгvй байхыг хичээн булчингаа чангалж байлаа. Надад vнэхээр сайхан байв. Би дахин сексдэж байна. Ура! Миний эрхтэн гозойж байна. Би эмэгтэй хvний дотор байна. Би ялалт байгуулсан баатар шиг л байв. Миний ташаа хавиар цус гvйн, хөл минь бvлээцэв. Найз минь юу юугvй тавих гэж байна. Би тавьж орхив. Ура. Би тавилаа. Минийх босч байна. Би эмэгтэй хvний дотор байсан. Дахиад. Ура!Намайг тvрдэг тэргэнцэр дээр маань суулгаад удахгvй явахыг ерөөв. Удахгvй би жагсаалдаа эргэн орох байлгvй. Найз маань гурван хоногийн дараа явахыг хvстэл Марина тvvнийг явуулсангvй.- Чи сайхан эр. Ор хөнжлийн ажилдаа ч гаргуун. Битгий яв л даа. Хэсэг надтай хамт байгаач. Надад маш сайхан байсан. Витя маань сайн эдгэж өгөөгvй л байна гэж уруулаа унжуулав.Харин би:- Миш. Чамд их баярлалаа. Маринагч авраад зогсолгvй намайг сэргээж орхисон. Марина маань урьдын хэвэндээ орж, би ч сайжирч байна хэмээсэн юм.Мишка маань долоо хоногийн дараа л явсан юм. Тvvний Людочкагийн санаа нь зовсон биз ээ. Эсвэл эмэгтэй хvний торгон мэдрэмж нэг юм шивнэсэн юм болов уу, хэн мэдлээ.x

No comments:

Post a Comment